Tema: Re: Q: koki rinktis fotika is saraso?
Autorius: Andzej
Data: 2013-05-27 10:11:01
Ne, nu jus idomus esate. Paskutinis musu fotikas pirktas buvo pries 6 metus
uz 500 lt. Iki siol normaliai fotkino, bet nukrito ir kazkas jam ten
atsitiko, susilieja nezymiai vaizdas. Nu tai manau praejus 6 metams ir uz
600 lt galima geresni nupirkti nei mes iki siol turejome, technologijus
tobuleja/pinga. Todel as manau, kad mes nupirksime geresni fotoaparata nei
iki siol naudojome uz 600 lt. Ir nereikia man sakyti, kad sudas uz tiek
pinigu iseis. Reikia patarimo, ka geriau paimti uz 600 lt.