Tema: Re: Q: koki rinktis fotika is saraso?
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-05-24 13:34:48
2013-05-24 11:40, PxYra rašė:
> nepiskit jus cia proto, paimkit Canon ir Panasonic muilines ir fotkins
> jos visiskai skirtingai, kokybe Panasonic muiliniu zenkliai skirias nuo
> Canon ne i geraja puse, nereik ne igudusio fotografo akies kad pamatyt
> didziulius skirtumus

Žiūrėk, aš į savo Dropbox įmečiau 5 nuotraukas darytas su Canon ir 5 su
Panasonic panašaus lygio nebrangiomis muilinėmis.

https://www.dropbox.com/sh/51wac4mqmvwtr7v/eNqdQLSzvb

Tau turėtų būti labai nesunku pasakyti kurios 5 darytos su Canon
(akivaizdžiai geresnės turi būti) ir kurios su Panasonic (akivaizdžiai
blogesnės).