Tema: Re: Canon EOS 500 ir Windows 7?
Autorius: Caponi
Data: 2013-05-06 23:46:01
"valdasb" <valdas@be-spamo-takas.lt> wrote in message news:km8ved$rvm$1@trimpas.omnitel.net...

> Siuo atveju nesuveikia - per laida nemato korteles kaip disko. Taciau pajungus per laida prie
> WinXP - atranda kazkoki "MTP device" ir nuotraukas leidzia parsisiusti per atsiradusi a-la
> Explorer langa (be jokio papildomo softo idiegimo).

Na vadinasi variantas yra, is esmes tik vienu clicku daugiau nei Mass Storage atveju, ale is kitos
puses kazkoki papildoma softa irgi paleisdinet reikia :-)

> Buvo bandyta - nesiskaito ir tiesiai is korteles (per cardreaderi) - gal failu sistema Windowsams
> nesuprantama, o gal pati kortele parėjus. Kadangi ne mano daiktas, tai neturejau galimybiu
> eksperimentuot ir aiskintis.

Na cia jau vienareiksmiskai kazkas ne taip, kortele turi buti skaitoma, manau, net fotiko manuale
apie tai yra parasyta... Siulyciau bent performatuot ja pamegint arba Card Readeri patikrint (jei
jis senas, gal elementariai SDHC (didesniu kaip 2GB) korteliu nesupranta).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/