Tema: Re: Canon EOS 500 ir Windows 7?
Autorius: mind
Data: 2013-05-06 11:28:46
Su 60D / 500D / 400D ir Win7 neturėjau niekad problemų iškėlinėjant
nuotraukas per laidą. Nors šiaip tai pats namie naudoju kortelių
skaitytuvą.. Bet būna kad tenka iškraut per laidą..

"valdasb"  parašė naujienų news:klvtjm$6un$1@trimpas.omnitel.net...

> Tik ne pas Canon. Jie nepalaiko mass storage režimo ar kaip ten jį
> pavadinti.

Na tame fotike matyt nera, arba nebeveikia, arba nemoku paleisti. Šiaip ar
taip, jei apie problemą rašo forumuose, matyt ne man
pirmam tas paistaikė.