Tema: Re: patarimo pradedančiajam
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-03-20 18:37:17
Su veidrodiniu fotoaparatu aš paveiksluoju gal nuo 1990 metų, taip kad
nereikia manęs čia mokyti.

"Jonas Vingys"  wrote in message news:kicdum$c9d$1@trimpas.omnitel.net...

2013-03-20 12:53, Mr.Green rašė:
> Iš ko čia tamstai akivaizdu, kad K-30 aukštesnės klasės? Parametrai visų
> trijų daugmaž vienodi. Kad 1-6000 sek. pas K-30, tokį tik skirtumą
> atkapsčiau.

Matai, jei nebūtum visiškas lameris fotografijoj, būtum atkreipęs dėmesį
į punktus Viewfinder type, Viewfinder coverage ir Viewfinder
magnification. Taip pat būtum pažiūrėjęs į nuotraukas ir pamatęs, kad
pas ta Pentax yra du valdymo ratukai, pas D5100 - vienas.
Bile kam, truputį nusimanančiam fototechnikoje, tai labai aiški
indikacija kuris fotoaparatas yra aukštesnės klasės.

Na bet tu, aišku, po savaitės veidrodinio fotoaparato naudojimo, žinai
geriau nei visi tie, kurie tokiais fotoaparatais fotografuoja daug metų...