Tema: Re: REQ: patarimo pradedančiajam
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-03-20 00:39:22
Aš kovo 9 paėmiau NIkon D5100 su kitiniu objektyvu. Pradžiai ir
fotoaparatas, ir objektyvas mane tenkina. Esu įdėjęs kelias foto į binarus,
darytas Palangoje šį savaitgalį. Gerai tas, kad ekranas užsisuka ir
nesitrina į drabužius nešiojant fotiką ant kaklo pasikabinus. Geresnis, nei
tikėjausi. Labai smagiai fotografuoja.

"dnt"  wrote in message news:kiad06$ccn$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Nusprendžiau pereiti nuo muilinės prie dslr, ir po ilgų svarstymų "canon
vs nikon" apsistojau ties Canon Rebel T3i modeliu. Kiek teko skaityti
forumų/atsiliepimų, nemaža dalis pataria vengti kit'inių objektyvų ir
pirkti tik bazę. Gal galit patarti, kokį/kokius objektyvus reiktų
įsigyti į komplektaciją pradedančiajam? Artimiausiu metu sporto renginių
fotografuoti neplanuoju, naudočiausi daugiausia lauke - priešaky kelionė
po kalnus/slėnius/miškus ir pan. Ar daugiau naudosiu auto-mode ar manual
nustatymais šiuo metu pasakyti negaliu:) Žinios apie tai, kas yra ISO ir
išlaikymas - minimalios, bet manualą pavartyti sugebu.

Jei žinote dar kokių nors "must have" dalykų, kuriuos turėčiau įsigyti -
parašykite.

Ačiū
d.

P.S. jei turite argumentų, kodėl T3i yra netinkamas pasirinkimas ir
geriau už ~panašią sumą imti "xx123" - būtų įdomu išgirsti.