Tema: Re: Monitorius IPS matrica koks
Autorius: Icetom
Data: 2012-10-26 00:52:37
>O ka laikyti megejisku ir ka pro?

Tikslumas, matavimų stabilumas atliekant pakartotinus matavimus, programinės
įrangos galimybės (ką galima profiliuoti ir pan.)

> Mano atveju reiktų susikalibruot kad spalvos butu arciausiai teisybes
> redaguojant fotkes su LR pries spausdinant

Šiuo atveju pats turėsi nuspręsti, nes iš vienos pusės, tau užtektų mano
minėto

X-Rite iDisplay Pro (su pridedama programa gali profiliuoti monitorių ir
projektorių, keisti parinktis prieš sukalibravimą ir pan.).
http://www.xrite.com/product_overview.aspx?ID=1454
Pigesnė alternatyva X-Rite Colormunki Display
http://www.xrite.com/product_overview.aspx?ID=1513
Na o apie visiškai biudžetinį Colormunki Smile nepasakysiu daug -
nesidomėjau per daug.

O jei norima ir spausdintuvą profiliuoti, dar didesnio tikslumo ir
stabilumo, jau kylame į 4 skaitmenų sumas - spektrofotometrus. Jie turi tik
vieną trūkumą - lėčiau matuoja kuo arčiau juodos. Todėl idealiu atveju
baltui balansui geriausia naudoti pagal spektrofotometrą suprofiliuotą
kolorimetrą, o spalvų sukalibravimui naudoti spektrofotometrą.
-i1Photo Pro 2 (leis profiliuoti RGB spausdintuvus)
http://xritephoto.com/ph_product_overview.aspx?ID=1913
-i1Publish Pro 2 (prisideda CMYK spausdintuvų profiliavimas)
Bet čia jau Valdas Vilutis geriau patartų.

>Taip pat noriu kad abu prie kompo pajungti monitoriai rodytu vienodai
>(rankomis to niekaip nesureguliuoju (Dell, IPS, bet skirtingi modeliai)).

Su iDisplay Pro pridedama programa gali suprofiliuoti tik vieną monitorių.
Berods Spectracal CalPC gali sukalibruoti du monitorius vienodai. Bet ši
programa yra mokama.