Tema: Re: Monitorius IPS matrica koks
Autorius: Tomas
Data: 2012-10-25 13:52:37
O ka laikyti megejisku ir ka pro? Mano atveju reiktų susikalibruot kad
spalvos butu arciausiai teisybes redaguojant fotkes su LR pries spausdinant
namie su spausdintuvu ir siaip perziurinejant. Taip pat yra noras
sukalibruoti keleta monitoriu per kuriuos tos fotkes dazniausiai buna
ziurimos pas kitus zmones... Taip pat butu gerai kad tas kalibratorius
nenukalibruotu labai jau i pievas, nes nesinoretu kad po kazkiek tai metu
visos mano fotkes pasirodutu esancios kreivai pagamintos, nes monitorius
buvo kreivai sukalibruotas... Taip pat noriu kad abu prie kompo pajungti
monitoriai rodytu vienodai (rankomis to niekaip nesureguliuoju (Dell, IPS,
bet skirtingi modeliai)). Tai va, tokie tai mano norai, cia mano
laisvalaikiui aisku skirta tai profesionaliu darbu nepavadinsi, bet esu
tikrai priekabus ir visokios  neatitinkancios smulkmenos erzina :) Tai ar
pakaktu to X-rite ColorMunki Smile ar ten tik zaislas uz 99 $ ?