Tema: Re: Sony nex-5n?
Autorius: qq
Data: 2012-06-11 08:36:20
As is JAV bandziau pirkt uz 615$, bet ne tiesiogiai i Lietuva, kad mokesciu nemoket. Bet nuo geguzes 16tos amerikos pastas uzdraude i uzsieni siust irenginius su li-ion baterijom. Tai pora dienu pavelavau, ir nors parduotuve ir issiunte, bet pastas grazino. Tai likau be fotiko, nes Lietuvoj man perbrangu. Pigiausia maciau kazkur 2140 Lt. akcija buvo, azon.lt berods. Dabar paziurejau http://www.neostore.lt/item/EC-00090398/ cia berods nebloga kaina (jei cia su kitiniu objektyvu, nes aprasyme neparasyta), bet ar patikima sita latviu parduotuve nezinau.

"ED's drafts" <spr1nt3r@gmail.com> parašė naujienų pranešime:jqa8ju$7re$1@trimpas.omnitel.net...