Tema: Re: Sony nex-5n?
Autorius: jurgis
Data: 2012-05-22 08:43:37
Filmuoja šis fotikas tikrai gerai, pilna raiška filmuoja 50fps, o tiek jau pravercia "suletintam" filmavimui, pvz http://www.youtube.com/watch?v=T9GbOWyVCTU
Fotografuoja 12fps, tylus, greitas, jautrus, mažas. Tik man po dslr su juo fotografuoti sudėtingiau, nes pvz dslr tu turi fokusavimo taškus, kuriais ir fokusuoji.
O nex'as fokusuoja  kaip muilinė - t.y. pagauna veidus, arba prilieti ekranėlio vietą, kurią nori sufokusuoti - kaip iphone. Tai tas man nepatogu. Kad nėra akutės tai nieko tokio,
labai norint aukštos raiškos akutės galima įsigyti kaip papildomą priedą.