Tema: Re: reikia muilines
Autorius: =MS=
Data: 2012-03-19 11:59:30
esu paprastas mirtingas useris, tai visokioms kelionems man tinka CANON IXUS
serija,
Dabar usinu Canon ixus 100 IS tai ir pafilmuoti HD gali ir foto kokybe mane
tenkina, sioks toks zumas yra

Pries tai tureti buvo taip pat IXUS 80 IS (pasimaudyt upelyje sugalvojo),
dar senesnis IXUS i (bedos su uzuolaidom)