Tema: Re: reikia muilines
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-19 10:08:34

> man netinka. pirma tai telefonas praktiskai neturi objektyvo ir optinio
> zoom'o, kad ir nedidelio.

Pats rašei kad kokybė px, tai koks tau skirtumas kokia ten optika tam
telefone? Zoomas - kiek kartų gyvenime prireikia zoomo su lieva optika?
Vistiek nieko judančio nepagausi, kelionėse labiau aktualu platus kampas
imho, nebent tavo kokie nors specifiniai poreikiai.

> antra telefonu tema turiu savo poziuri,
> tampausi nokia 6310i ir dar zadu ilgai ja tampytis. smartfonas man
> apskritai useless zaislas. neatlieka nei vienos f-jos gerai.

Nu kaip čia pasakius, kuo toliau tuo labiau jie tobulėja, galima naudot
kaip automobilio kamerą - labai zjb daigtaz; kaip fotiką/kamerą kelionių
"my pictures" vaizdeliams; navigacijai; internetui pasiskaitymams apie
maršrutus, objektus ir t.t. kelionėse. Ir viskas telpa į vieną aparatą,
nereik krūvos atskirų stufų tampytis, nu nebent tu ten į laukinę gamtą
pešechodu mini, tada batarkės nelaikymas - sux, nors ir tai yra visokių
saulės batarkių chargerių ir pan.

Kita vertus, rašei kad ieškai planšeto, tai dar geriau - išsirink su
geresne kamera, ir nereiks muilinės, vistiek su savim tampysies visur,
nx tais daiktais apsikraut. O norėsis normalesnių foto, pasiimsi
veidrodinį. Apskritai, su tavo išvardintais poreikiais tai
smartfono/planšetės kamera tau daugiau nei pakankama, kompaktiškumas,
t.y. vieno papildomo daikto atsisakymas kelionėj yra gėris.