Tema: Re: vestuviniu grupiu fotografavimo ateitis
Autorius: Aras
Data: 2012-02-23 07:57:31
O jeigu nebus autorinis kūrinys? Pastatų konstruktorius irgi prikuria
nemažai originalių sprendimų, tačiau autoriniu kūriniu, anot įstatymo, gali
būti tik architektūrinis sumanymas.

Todėl ir bandau pasigilinti savo įdomumui ar tai tikrai bus autorinis
kūrinys, KAIP JĮ APIBRĖŽIA ĮSTATYMAS. Kitaip sakant, nusimovus kelnes ir
atsitūpus taipogi galima autorinį kūrinį suraityt, bet klausimas, ar jis
pakliūna įstatymo globon :-)