Tema: Re: vestuviniu grupiu fotografavimo ateitis
Autorius: Aras
Data: 2012-02-22 09:58:04
Tarpinių veiksmų keičiant "žalią" vaizdą iš matricos į galutinį publikuotiną
(šviesinimai, spalvų ryškinimai, apkarpymai ir pan.) neskaitau
manipuliacijomis.
Tačiau, kai daromas techninis "galvų pakeitimas", ištampomos nosys,
sukergiami keli vaizdai ir pan., t.y. gaunamas nenatūralus, gamtoje įprastai
nesantis rezultatas, tai tokio vaizdo nevadinčiau fotografijos kūriniu.
Pabrėžiu, kad vadovaujuosi įstatyme parašytomis sąvokomis.