Tema: Re: patarkite korteliu skaitytuva
Autorius: Tomas
Data: 2012-02-15 12:21:45
ne, I imaca nesikisa, tai nera iprasta deze.

"Jonas"  parašė naujienų news:jhfts0$pas$1@trimpas.omnitel.net...

O tai koks nors toks nesikisa I kompa:
http://www.amazon.com/Lexar-Professional-Express-Compact-LRWEXPPRBNA/dp/B0036VO6OQ/ref=sr_1_4?s=electronics&ie=UTF8&qid=1329298071&sr=1-4
?

"Tomas"  wrote in message news:jhft9s$oh0$1@trimpas.omnitel.net...

taip, imacai nepalaiko usb3 kol kas.

bet problema su wirefire, tik testuose atradau, o pardavime net ebay.co.uk
nera..

"Zyza"  parašė naujienų news:jhfsad$n7d$1@trimpas.omnitel.net...

Rawas rawui nelygu siaip. Greiciausiai skaitytuvas usb2, nes usb1 tau temptu
max 1.5 mb/s, o tokiu rawu jau seniai nesu mates. Vienintelis variantas
pagreitint kazka sakyciau nusipirkt firewire skaitytuva, nes usb3 jauciu dar
tas kompas nepalaikys.