Tema: Re: patarkite korteliu skaitytuva
Autorius: Tomas
Data: 2012-02-15 10:54:35
zinau, kad korteles iki 60mb/s. tame ir esme, kad nervina tas letumas, kai
su 32gb kortele perkelti/importuoti reikia valandos. dabartiniais laikais
tai kazkas nesuprantamo.

ar kaip nors imanoma patikrinti koks dabartinio mano skaitytuvo greitis? ar
usb1 ar usb2. sistema mac os x.
gal nusipirkus usb2, visgi gerokai pagreites, nes tada bent jau gautusi su
usb2: 1 raw ikelimas - 1 sek teoriskai.

100 raw - 100 sek = 1:30 min
1000 raw - 1000 sek = 13-16 min ~

"Zyza"  parašė naujienų news:jhfqqn$l29$1@trimpas.omnitel.net...

Su USB2 skaitytuvu turetum pasiekti ne didesni kaip ~26 mb/s greiti.
Potencialus kortu greitis 2-3 kartus didesnis... ;]