Tema: Re: A4 nuotraukos spausdinimas
Autorius: Arturasz
Data: 2011-12-21 10:56:38

"cD-r0m"  wrote in message news:jcomeh$uoo$1@trimpas.omnitel.net...

Bent aš nesusidūriau su fotiku, kuris rawus darytu žemesne rezoliucija negu
jpeg'us.. Iš to darau išvadą, kad jpeg'as upscalintas.. arba nustatymai
šūdini.

- fotikas Canon 50D. Pažėsiu, gal ištikrųjų kažką numaklinau, nes visąlaik
vienodo dydžio būdavo.

Jei rezoliucija jpg tikra ir neupscalinta - naudok tą.

Labuose dažniausiai pasiūlo išzoominti (nukropinti) taip, kad užpildytu visą
lapą. Jei nori pats - pagal proporcija tavo lapo dydžiui.

- iškropinau pats pagal 210x297.

Normalesnis labas darys kaip paprašysi, dažniausiai visur galima prašyt kad
nieko nedarytu ir pats tada susitvarkyt efektus kaip nori.

- Nunešiau, sakiau "Tik nieko nedarykite", tai sako čia per šviesu tą, aną.
Finale atspausdino smarkiai per tamsią foto. Nors anot "laboranto", taip yra
gerai. Teko vėl išnaujo be korekcijų perspausti - rezultatas džiugina.
Išvada tikrai, geriau daro "As is", o ne "Man taip gražiau".