Tema: Re: A4 nuotraukos spausdinimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-20 02:55:45
Bent aš nesusidūriau su fotiku, kuris rawus darytu žemesne rezoliucija negu
jpeg'us.. Iš to darau išvadą, kad jpeg'as upscalintas.. arba nustatymai
šūdini.

Jei rezoliucija jpg tikra ir neupscalinta - naudok tą.

Labuose dažniausiai pasiūlo išzoominti (nukropinti) taip, kad užpildytu visą
lapą. Jei nori pats - pagal proporcija tavo lapo dydžiui.
Normalesnis labas darys kaip paprašysi, dažniausiai visur galima prašyt kad
nieko nedarytu ir pats tada susitvarkyt efektus kaip nori.

Gal kiti geriau patars..