Tema: Re: Canon EF 200mm f/2.8L II USM
Autorius: Uu
Data: 2011-09-29 16:40:53
On 2011.09.27 19:52, ZoomX wrote:

> pinigai realus jei pervedi, prekės realios kai gausi ir atitiks ką
> pirkai. Visa kita virtualios svajopnės. Mažai dar pirkai.

Man rodos, kad skirtingai suprantam sąvoką virtualus. Jei sumokėjau
daugmaž realiais pinigais su tikslu gaut visai realią prekę, daugmaž
atitinkančią aprašymą, ir negavau - tai čia visai realus sukčiavimas ir
nieko virtualaus :)

Paaiškinu. Pinigų banko sąskaitoje anei prekių pas pardavėją už
tūkstančių kilometrų nereikėtų vadinti virtualiais. Nors kažkuria prasme
jie nėra tiesmukai apčiuopiami, bet virtualiais dėl to nereikia vadint.