Tema: Re: Canon EF 200mm f/2.8L II USM
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-09-25 22:51:37
On 2011.09.25 22:39, Audrius R. wrote:

> Vargu bau ar prisiminsiu iš ko norėjau. Dabar tiesa žinau iš ko
> juokiuos. Iš tų kurie besimaivydami praleido progą įsigyti pigiau. Dabar
> teks mokėti daugiau. Po kokių trejetos savaičių manau leisiu į
> pardavimą, nors ką gali žinoti, gal imsiu ir susigundysiu pasilikti. Ne
> kasdien juk pasitaiko nauji objektyvai už... trečdalį rinkos kainos :)

Na, pradžiai tu jį dar gauk, kokį aprašė ;-) eBay - ne labdaringa org.,
bet pasitaiko ir įvairių gerųjų stebuklų.

Apie situacijas: prieš kelias d. pirkas/laimėtas daiktas UK (vertė iki
100 Lt, realiai apie 400-500 galėtų būti), sąlygose nurodyta, kad reiks
paimti iš London rajono, mokėjimas PayPal. Rašau, pervesiu pinigą
I-dienį, užsuks paimti prekės. Atrašo 'labai išsamiai': taip netinka.
Pasiūlau sumokėti paėmimo metu grynais. Gaunu atsakymą, kad: 'siūlai tą,
siūlai aną, o paklausti nemoki. diskusija baigta'. Na, aikteli eilinį
kartą ir tiek - durnių visur yra. Aš, tipo turėčiau būti jam gausiai
dėkingas, kad nupirkau iš jo norimą parduoti daktą.
Buvo, kad atsiuntė akivaizdžiai sugedusį daiktą iš Vokiečių, gerokai
nepigų (1300 EUR), po kelių d. siųstas atgal - pinigai ir su shipping'u
pargrįžo be kalbų. Buvo, kad gauni ne visai tai, ko tikėjaisi,
pasikalbi, paderini kainą kad ir po fakto ir visi happy. Betgi ne, koks
tai tūlas Britas nusprendė, kad su jei Britanija prakišo Lietuvai
Eurobasket 2011 krepšyje, tai jis gali savo nuoskaudas lieti vat taip? :-))