Tema: Re: Pagalbos renkantis muiline
Autorius: lllll
Data: 2011-09-27 10:24:20
Nesakau, kad idealu, ir nekalbu apie asmeninius bendravimus ten bei pan.
Žiūriu fotikų listą, papildomai žiūriu ten nurodytus reviewus, neperku
aklai. Tiesiog neblogas pirminis sąrašas žmogučiui pagal kategorijas ir pan.
Net ir geriausias reviewų puslapis nepadės, jei skaitytojas nemokės tuo
pasinaudoti.

lllll

"Arunasst"  wrote in message news:j5i91v$g3b$1@trimpas.omnitel.net...

On 23/09/2011 08:16, lllll wrote:
> Ten prie daugumos fotikų dar yra nuoroda į užsieninius reviewus, ir ne
> vieną linką, o kelis (jei tokius turi).
> Beje, yra dar http://www.efoto.lt/fototechnikos_rekomendacijos - rašoma,
> jog pagal užsienio tinklapių ir žurnalų reviewus. Tik senoki...
>
> lllll
>
> "Zyza" wrote in message news:j5fmnj$bbs$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Labiau rekomenduociau http://www.photographyblog.com pabrowsint, ten bent
> jau review'ai realus yra, rekomendacijos.
>
> "lllll" <mail@freemail.lt> wrote in message

Cia kaip rusai sako - nelaimeliai draugai :) Susirenka hebra, be penkiu
minuciu visi menininkai ir vienas kita liaupsina, liaupsina, o veliau
balsuoja, balsuoja :) Man labai patinka efoto, tai vienas is tokiu
realiu to ka pasakiau pavyzdziu. Labai linksmai praleidziu laika ji
perziuredamas. PS. Te jie dar i miestu hebras susimete, na primena
tokius sektantus, pakritikuoji, tai uzmeto kepurem :)