Tema: Re: Pagalbos renkantis muiline
Autorius: Arunasst
Data: 2011-09-23 18:36:31
On 23/09/2011 08:16, lllll wrote:
> Ten prie daugumos fotikų dar yra nuoroda į užsieninius reviewus, ir ne
> vieną linką, o kelis (jei tokius turi).
> Beje, yra dar http://www.efoto.lt/fototechnikos_rekomendacijos - rašoma,
> jog pagal užsienio tinklapių ir žurnalų reviewus. Tik senoki...
>
> lllll
>
> "Zyza" wrote in message news:j5fmnj$bbs$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Labiau rekomenduociau http://www.photographyblog.com pabrowsint, ten bent
> jau review'ai realus yra, rekomendacijos.
>
> "lllll" <mail@freemail.lt> wrote in message

Cia kaip rusai sako - nelaimeliai draugai :) Susirenka hebra, be penkiu
minuciu visi menininkai ir vienas kita liaupsina, liaupsina, o veliau
balsuoja, balsuoja :) Man labai patinka efoto, tai vienas is tokiu
realiu to ka pasakiau pavyzdziu. Labai linksmai praleidziu laika ji
perziuredamas. PS. Te jie dar i miestu hebras susimete, na primena
tokius sektantus, pakritikuoji, tai uzmeto kepurem :)