Tema: Re: patarkite kuprine del
Autorius: Uu
Data: 2011-09-26 10:56:37
Turėjau 3380 Tamrac. Nebuvo peršlapusi nei karto. Per lietų teko ne
kartą vaikščioti. Mano modelyje pirmas (ir vienintelis) nusibaigė
laptopo skyriaus užtrauktukas - jis ten toks pagumuotas yra, kad
nešlaptų, ir prie -25 šalčio jį darinėjant kažkas negero pasidaro.
Berods po 3 metų naudojimo pradėjo sunkiai užsidarinėt. Daugiau problemų
(per gal kokius 4 metus? nepamenu tiksliai, kada pirkau) kaip ir
neišlindo. Šią vasarą pavogė... čia gal antra problema - kad vagia? :D

Mano įspūdis apie Tamrac - gausiai teigiamas. Pagaminta kokybiškai,
užtrauktukai, medžiagos, konstrukcija - labai gerai parinkti.