Tema: Re: patarkite kuprine del
Autorius: andrius
Data: 2011-09-24 14:33:32
Siulau atreipti demesi i KATA 123-GO-20 arba i 3N1-20.
http://www.kata-bags.com/product.asp?Version=photo&p_Id=19768
Pirkau is fotofabriko uz 289 (buvo akcija) ir esu patenkintas.
Jos beveik vienodos.  Pats naudoju 123-GO-20.
Tai telpa 550D body, 18-75 kit, 50 1.8, 70-200 F4L, 580 EX II blykste ir
canon pakrovejas, taip pat laidinis ir belaidis distanciniai
Soninese kisenese turiu 2 lenspenus, 2 filtrus ir kuprines apsauga nuo
lietaus
Kas gerai, tai virsuje yra atskiras skyrius smulkiems daiktams, tokiem kaip
telefonai, raktai ir pinigine.
Beje teleobjektyvas uzmautas ant body irgi telpa kuo puikiausiai, tik reikia
blenda apsukti.
Petnesos taip pat konfiguruojasi ivairiai, yra dirzas per pilva, kas
pravercia vazinejant dviraciu.
Kas svarbiausia, kad zinau, jog mano foto iranga kuprineje yra saugi :)