Tema: Re: Prekiu fotografijos kainos
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-08-03 20:47:13
Kažkaip vistiek nesusikalbam :)
Produktai yra sąlyginai siaura šaka? Ar aš kažką praleidau? :)
Manau, būtų daug paprasčiau patikslinti apie kokius produktus kalbam ir tada kainą galima ne iš lubų ar filosofinių traktatų išvesti.
Tarkime, juvelyrinio gaminio nufotografavimas su post-procesingu pas mane kainuotų ~40 Lt
Kokio nors kartoninio įpakavimo, kasetės ar knygos – kelis kartus pigiau, priklausomai nuo kiekio ir pan.