Tema: Re: Prekiu fotografijos kainos
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-08-03 09:01:35
Pasakytum kokiai medijai klipas ir ka jame reklamuoja, pasakyciau
orientacine kaina, kad ir kokia netikslia.. Mano logika tokia - atsidarau
paslaugu puslapi - ner kainu, bent orientaciniu ar ribu ko tiketis - uzdarau
ir ieskau toliau. To tikiuosi ir is savo klientu :)

Mane labiau domina kiek klientas isgirdes kaina galetu galvot "gera kaina"
negalvodamas kad "mmm, pigu.." arba priesingai, pats primeciau, kad 1000Lt
uz 100 suduku nufotkinima su nuotraukom tinkamom i koki kataloga sukist yra
normali kaina.