Tema: Re: 5D Mark 2
Autorius: Rimvydas
Data: 2011-07-18 15:50:31
taigi ar galetumet papasakoti, kaip veikia fokusavimas kai yra "idealios
salygos"?

aciu. gal kokio niuanso nezinau? bet kaip rasiau - didelio mokslo tam
nereikia.

"Žvilgsnis"  wrote in message news:j0180s$kb3$1@trimpas.omnitel.net...

> na, bet man esamas 5d Mark 2 fokusuoja nelabai, net per ryskiausia vakaro
> saule idealiom salygom, jei soninis fokusas nustatomas ant juodo drabuzio,
> nemazai gan prasauna (zinau, kad sunkiau jam su juoda, BET TAI IDEALIOM
> SALYGOM, ir saule ryski)... ir nesufokusuotu nuotrauku nemazai gaunasi.

Ar supranti, kaip veikia fokusavimas, jei tai yra „idealios sąlygos“? :)

> galu gale mire visiskai 5d2 antra karta per pora men. taisyti ir laukti,
> siuntineti I vln - per didele prabanga.

Čia jau bėda... „Sergita“ nekas, ir ilgai, ir nepatikimai. Su vokiečiais
daug greičiau :D
Vienok, Nikon`ui būtų kelionė į Švediją ar pan. ir nemažai laiko apmąstymams
:)
Galima kalbėt, kad tipo Nikon negestų :D, bet rodos, 5D irgi taip dažnai
negenda + įdomu, ar yra normalių duomenų apie gedimų statistiką, kad
nesvaičiot?

> ar tiesiog man cia jau pareina fokusavimas ir gal kiek brokuotas? ar cia
> loterija? geresnis arba prastesnis 5d2? ar jie visi identiskai nelabai
> kaip fokusuoja?

Tuščios kalbos, kol netestuotas ir nepalygintas tavo egzempliorius su
kitais.

> ir gal apskritai per 3 metus nuo isleidimo/anonsavimo vistiek siek tiek ka
> nors patobulino/pataise 5d2 ir padoresnius gamino, nors apie tai niekur
> niekada nerase?

Kaip ir nesu girdėjęs.