Tema: Re: 5D Mark 2
Autorius: Rimvydas
Data: 2011-07-18 15:02:15
na, bet man esamas 5d Mark 2 fokusuoja nelabai, net per ryskiausia vakaro
saule idealiom salygom, jei soninis fokusas nustatomas ant juodo drabuzio,
nemazai gan prasauna (zinau, kad sunkiau jam su juoda, BET TAI IDEALIOM
SALYGOM, ir saule ryski)... ir nesufokusuotu nuotrauku nemazai gaunasi.

galu gale mire visiskai 5d2 antra karta per pora men. taisyti ir laukti,
siuntineti I vln - per didele prabanga.

ar tiesiog man cia jau pareina fokusavimas ir gal kiek brokuotas? ar cia
loterija? geresnis arba prastesnis 5d2? ar jie visi identiskai nelabai kaip
fokusuoja?
ir gal apskritai per 3 metus nuo isleidimo/anonsavimo vistiek siek tiek ka
nors patobulino/pataise 5d2 ir padoresnius gamino, nors apie tai niekur
niekada nerase?

"Žvilgsnis"  wrote in message news:j016t4$idr$1@trimpas.omnitel.net...

> ar labai nusvertu nikonas su savo pasakymu - "siuo metu nikon geresnis nei
> canonas"?

„šiuo metu“ :) O ką po 2 metų darysi? Bėgsi atgal?

Rimčiau sakyčiau išsinuomok Nikon, realiom sąlygom padirbk ir spręsk, ar
nori keisti sistemą, kiek tie teigiami ar neigiami skirtumai jaučiami ir
kiek jie tau svarbūs. Greičio reikalaujančiam darbui 5D M II man neitin, bet
nesu bandęs Nikon.