Tema: Re: Parduodu Sandisk Extreme 30MB/s Edition 4GB SDHC
Autorius: Donce
Data: 2011-05-12 08:55:33
vakar pasiemiau 8 gb sandisko 4 klases 15 mbs uz 58 lt aviteloje :)
nors ju lankstinuke aiskiai http://www.avitela.lt/skrajute/ 5 psl nurodyta
kad kaina buvo 85 lt akcija uz 65 lt :D
ateinu kaina uzlipinta 62 lt :D o galvoju, afigienai :) sakau noriu
korteles, nuolaida bus ? turite bites nuolaidu kortele, turim :) ok,
nuolaida yra , rezultatas 58 lt :)
pabandziau, viskas veikia kuo puikiausiai :)

--
Donce