Tema: Re: Parduodu Sandisk Extreme 30MB/s Edition 4GB SDHC
Autorius: Donce
Data: 2011-05-06 14:19:13
atsiprasau, kaltas, matyt busiu apsiziurejes ir pamates sita, nes pagal
kaina tai sita tinka.
http://www.fotohobis.lt/item.php?id=7,125

beja mano pareidineja sandisko 8 gb (suskilo perpus korpusas, suklijavai ir
dabar kompas jos nemato, o fotikas mato, kame reples nezinau)
didelis blogis adata ?

--
Donce