Tema: Re: e-shop'as Latvijoj bm.lv - rekomenduoju
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-05-09 21:18:30

> Sitoj vietoj gal reiketu pasitikslinti, kaip yra su PVM grazinimu ES
> mastu. Man atrodo, kad girdejau, jog yra patvirtinta procedura ir del
> PVM grazinimo kaip uzsienio PVM moketojas tokiu atveju turesi kreiptis i
> Latvijos mokesciu inspekcija. Imonei kas - ji fakturoje isskyre PVM ir
> veliau pervede savo mokesciu inspekcijai. O jau tu gali paskui kreiptis
> i ju mokescius del PVM susigrazinimo, nes kaip importuotojas turesi PVM
> prisiskaiciuoti cia Lietuvoje...

VMI konsultanto komentaras: PVM susigrąžinimas iš pardavėjo - tavo
problema ~:-) T.y. pardavėjas neturi teisės jį imti iš PVM registruoto
pirkėjo, o jeigu tai padaro (VMI traktuoja kaip pats kaltas, kad
sumoki), tai yra pirkėjo-pardavėjo vidinis reikalas.
Dar yra įmonių, kurios specializuojasi su mokesčiais/PVM grąžinimu,
pažiūrėsim, ką jie paporins. Ryga vilioja, nes arti ir turi prekę
vietoje, nors ryt vykčiau; į Lenkiją kažkaip tingisi, o LT neturi, ko
reikia (nemielas ir 2-3 mėn. tiekimo terminas).

Jei ką - ne didi bėda, gi yra ir kitų pardavėjų. LV nosis parietę, kai
Nikon Pro kamerų tiekimai pastrigo... Girdėta, kad Canon irgi nelengva
5D, 1D gauti konkurencinga kaina.