Tema: Re: e-shop'as Latvijoj bm.lv - rekomenduoju
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2011-05-09 20:43:49
sansas | pix.lt wrote:

> grynais, tik pavedimu. Jei įmonė perkanti sumokės pardavėjui PVM, ji
> mokestį turės susigrąžinti iš pardavėjo, o ne valstybės, nes pardavėjas
> neteisėtai mokestį priskaičiavo ir paėmė...

Sitoj vietoj gal reiketu pasitikslinti, kaip yra su PVM grazinimu ES
mastu. Man atrodo, kad girdejau, jog yra patvirtinta procedura ir del
PVM grazinimo kaip uzsienio PVM moketojas tokiu atveju turesi kreiptis i
Latvijos mokesciu inspekcija. Imonei kas - ji fakturoje isskyre PVM ir
veliau pervede savo mokesciu inspekcijai. O jau tu gali paskui kreiptis
i ju mokescius del PVM susigrazinimo, nes kaip importuotojas turesi PVM
prisiskaiciuoti cia Lietuvoje...

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt