Tema: Re: patarimo koki fotika rinktis
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-24 20:23:31
Nu kam tokio zoomo reikia buityje as nelabai isivaizduoju (reikia nepamirst,
kad prizoomines ant kokiu 25x jau be stovo nelabai ir pafotografuosi), bet
jei jau taip reikia, tada pasiskaityk keliu dienu senumo postus, kaip tik
sneka apie superzoomus buvo su linku i palyginamaji testa...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi