Tema: Re: patarimo koki fotika rinktis
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-24 15:16:45
Jei nori kompaktisko daikto iki 1KLt, tai siulyciau atkreipt demesi i
Panasonic DMC-TZ10, as sau su panasiais reikalavimais butent toki po ilgu
skaitinejimu isirinkau (tai buvo pries pusmeti, gal dabar jau ir kas
idomesnio atsirade).
Iki 1.5KLt kategorijoj mano demesi buvo patrauke Panasonic DMC-LX5 arba
Canon PowerShot S95.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi