Tema: Re: DSLR rinkimasis - flame on
Autorius: marijonas
Data: 2011-03-07 17:31:43
Sutinku, kad kokybe cia nelabai tinkamas kriterijus.

As paziurejau is pirkejo poziciju, nes kuomet rinkausi fotoaparata, tai
rinkausi tarp (tik pasirodziusio) micro4/3 ir sigmos dp1 - laikau juos
priklausancius vienai klasei (nors pas sigma ir nekeiciamas objektyvas).
Siandien tarp ju papultu ir sony e-mount ir samsungo, fuji mineti anksciau.
As buciau linkes kriterijumi laiktyti ne keiciama optika, o sensoriaus dydi,
pvz beveidrodziai su aps-c dydzio sensoriais.