Tema: Re: DSLR rinkimasis - flame on
Autorius: AS
Data: 2011-03-06 19:40:32
"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message
news:ikvr8n$no5$1@trimpas.omnitel.net...
> Micro 4/3 is esmes nera _veidrodiniai_ fotoaparatai (nors ir su keiciamais
> objektyvais), del to apie juos ir nerasau ;)

Tai taip. Siuo poziuriu suprantu, kad yra OT. Is kitos puses, taip jau
susikloste, kad norintiems kokybes vienintelis pasirinkimas skaitmenos
amziuj yra veidrodiniai. Tiesa, yra Leica M9, dar buvo kazkada vienas Epson
modeliukas is neveidrodiniu kokybisku. Tai va man ir kilo mintis, kad jei
jau minimi Olympus veidrodiniai 4/3, tai ju sensorius yra lygiai toks kaip
m4/3. Asmenikai turiu visa Nikon sistema, bet persedau prie GF1 ir vis dar
labai patenkintas. Tiek jau ano, kiekvienas turi savu sumanymu.