Tema: Re: Wireless triger'is Canon
Autorius: Kaksht
Data: 2010-11-08 16:27:19
turiu sita softboxa su metz 48 ir catusais v4, pakolkas nesiskundziu, jei viduj tai dar reflektoriaus reiktu is kitos puses (portretus fotkinant). Softboxo sociai uztenka, jei is arti tai tenka numust ir iki 1/64 power. Turiu dar sketi westcott su removable cover (reflective/shoot through), DIY ringflash ir beauty dish, ir lightstand Manfrotto 5001B. Pradziai uztenka, nors va jau norisi sito prie softboxo :P
http://www.fotohobis.lt/item.php?id=10,187

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E