Tema: Re: Wireless triger'is Canon
Autorius: obliarka
Data: 2010-11-08 09:41:23
baltas tai reflective+shoot through, o juodas tik reflective. Shoot through
gaunasi toks pseudo softboxas, ar to reikia - nezinau, uzsisakiau toki is
ebejaus, paziesiu.
radio trigeri pasiemiau noname pigiajska is ebay, kol kas veikia, kelissyk
tik bandziau, 1/250 kartais nedasinchronizuoja net ir ne full power, bet
1/200 normaliai.