Tema: Re: Patarkit griuvesiu fotkinimui
Autorius: ruokis
Data: 2010-10-28 02:19:03
Santariskese, prie vaiku gaminimo (ar ju taisymo) pastato, norejo statyt dar
viena pastata kur galetu ta jaunima ugtelejusi remontuot, taip ir nedastate,
apleistas, smagus, keturi aukstai geros erdves, galiam is auksto I auksta
fotkint net ir ant stogo uzsiropst, trumpam buvau apsilankes
http://www.facebook.com/AideaPhotography?v=photos#!/album.php?aid=15520&id=130935266927813
tik gal paciam erdves mazoka bus, bo siekiu paties nezinom ;)