Tema: Re: Patarkit griuvesiu fotkinimui
Autorius: SvP
Data: 2010-10-27 12:15:45
Centre, buves alaus baras pats dizdiziausias Lietuvoje, Tauro ragas,
jasinskio gatveje. Iejimas laisvas, tiksliau nugriautos grotos. Tik
aisku ten ir gyventoju gali sutikt "vietiniu" :) Bet nepiktybisku, bent
kai as pora kart buvau nebuvo piktybiski. bet siukslynas ten nerealus.
Nors vaizdai pagriuve...