Tema: Re: del nuotraukos naudojimo
Autorius: Bronco
Data: 2010-10-27 18:10:14
On 2010-10-27 10:05, Edvinas wrote:
> On Wed, 27 Oct 2010 10:57:45 +0300, Dm wrote:
>

> Už neteisėtai panaudotą nuotrauką kažkas iš šito NG yra sumą su keturiais
> nuliais prisiteisęs.

Civilinio ieškinio, kuriuo reikalaujama priteisti kažkokią sumą pinigų,
pagrindas gali būti tik materialinė ar nematerialinė žala, o ne
neteisėto paskelbimo faktas. Pvz. aš nuotraukų daug esu padaręs, ir
nemažai pats internete išdėjęs draugams žiūrėt, bet va niekaip
nesuprantu, kaip aš prigalvočiau materialinę žalą už sumą su keturiais
nuliais, jei kokią vieną ar dvi nuotraukas aptikčiau kokios nors firmos
tinklalapyje paskelbtą be mano žinios.

Dm pradžiai tegul pamąsto, ar yra jam kokia nors žala padaryta tuo
neteisėtu paskelbimu, o tada jau apie materialinės žalos prisiteisimus
su n nulių pradeda svajot. Nes jei Dm nepatinka pats paskelbimo fatkas,
tai jam pakanka paskambinti ar nusiųsti laišką tai firmai su prašymu
išimt ir nemanau, jog nepaklausys prašymo. Reiktų suvokti, jog
neteisėtas paskelbimas nesuponuoja materialinės žalos fakto, bet kokios
rūšies žalą dar tektų įrodinėti teisme.