Tema: Re: Canon 20d? 30d? 40d?
Autorius: Kapitonas Tenkesas
Data: 2010-10-07 23:40:26
kodėl tokie modeliai - tiesiog kiek suprantu yra ten 300D-450D canonai ir
sekantis laiptelis pagal gerumą yra šie. Taip, pirksiu tik body. O su
objektyvais - ne mano bėdos. Turi ten EFS kažką, kaip suprantu tiks. Toliau
pats tegul rūpinasi. O nenaujas - tai vėlgi dėl pinigų. Prašau pasiūlyti
naują už 1500Lt. Tai kiti per brangūs gaunasi, nes išleisti daug pinigų
neplanuoju.