Tema: Re: Canon 20d? 30d? 40d?
Autorius: obliarka
Data: 2010-10-07 15:08:06
Skiriasi is esmes. Pagrinde - kaina. Bet, jei nesiskirtu is esmes ir kokybe,
iso, DOF ir kitais esminiais niuanseliais, tai kaina irgi nesiskirtu tiek
daug. Kitaip tik lunatikai pirktu fulfreimus ir niekas apie juos taip
nesvaigtu.
Bet kuriuo atveju kol kas nesigilink, jei neplanuoji isleisti DAUG pinigu,
nu ir dar kazkiek pinigu :). 40D pilnai pakaks malonumui.

beje, kodel butent tokie modeliai? cia tik bodi renki? kaip su objektyvais?
Kodel ne naujas? kiek suma riboja?