Tema: Re: Canon 50d vs 60d
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-09-30 10:48:28
 La,
   Jei fotikas su filmaviu - tai tik sony nex: ne veidrodis, filmavimui
autofokusas puikiai veikia. Sony nex3 - HD, o jau nex5 - Full HD filmuoja.
Vienintelis minusas filmavime - zoomas - net su 18-200 nepasieksi to ka gali
kamera.
   Kaip isivaizduoju - sitas sony daiGtas siandiena neturi konkurentu: idejo
i muiline didele ir gera matrica + keiciamus objektyvus.  Minusas -
pasirinkimas tik is 3ju objektyvu, yra adapteris kietiem objektyvam - bet
kiek zinau su juo prapuola autofocusas, o be veidrodzio - nelabai ka
prifokusuosi, kaip veikia papildoma akute ant nex fotiko - nezinau.

Styra