Tema: Re: Canon 50d vs 60d
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-09-29 12:46:35
 La,
   Kai filmuoji - irase girdis focuso zirzimas.  Kazkur yra siuo fotiko
susuktas demo filmukas.
   Kazkokis - neva foto expertas - man patare fotografavimui geriau imt 50D
nei 60D - neva 60D yra 50D downgreadas.
   As, kaip ne fotografas - ieskojau 60D su jam standartiniu 18-135 (neva
nauju ir labai geru objektyvu), bet pardavime nebuvo tada: ismynkiau
parduotuvese canon, pentax, nikon ir visus veidrodinius, bet kai paemiau i
rankas sony nex-3 - supratau kad jis man.  Jei galvoji daigta naudot ir ne
tik fotografavimui bet ir filmavimui - nesukes galvos imciau tik sony nex'a.
   Ir kaip daug praso uz 60D - vien tik Body 3999Lt vilbroj, kai 50D
2799Lt - kur tas skirtumas vertas 1200Lt ???  Gal : 1.Vartomas LCD?
2.Filmavimo funkcija?

Styra