Tema: Re: mokesčiai
Autorius: Antanas
Data: 2010-09-13 22:23:09
  Matau, įžiebiau nemažą diskusiją? :)

Važiuot į bilietų kasą? Ir ką ten?
Žmonės jau gerai pasakė:
1. Kodėl tas mokestis negali būti įskaičiuotas į bilieto kainą kaip buvo
anksčiau?
Amerikėj PVMas irgi neįskaičiuotas į kainą. Nesvarbu.
Bet ar yra kas nors, kam labiau patinka mokėti už „aptarnavimą“
atskirai? O tas mokestis išaugo, matyt, todėl, kad be papildomo mokesčio
nebuvo įmanoma padidinti bilietų platintojų/monolistų/ologopolistų
atkato. Kainavo bilietas 20 litų ir kažkaip atlygis bilietų platintojui
tilpdavo į 20 litų. Visi buvo laimingi (tarkim). Bet galiausiai
bilietininkai nusprendė, kad jiems reik dar didesnio procento.
Organizatoriai, aišku, savo dalies dėl to prarast nesutiko, tai kas
belieka – lai pirkėjai moka.

2. Nėra jokios galimybės nusipirkti be mokesčio. Pirkimas internetu.
Moku tokį patį mokestį kaip kasoj ir ką aš už tai gaunu? Šūdą. Kasoj
bent jau vietą gali išsirinkti. Internete – spaudinėji mygtuką tol, kol
rutuliukas atsitiktinai ant tavo norimos vietos atsiras? Tai bent patogumas.

3. Dar vienas pavyzdys. Studento pažymėjimo pratęsimas. Sumoki 15 už
pratęsimą, dar bent 4 litus už banko „operaciją“ ir viskas, ką tu gauni,
tai lipdukas ant pažymėjimo su pratęsta galiojimo data. Štai kaip mes
mylime studentus.

O jeigu kas nori turi darbo santykių su bilietai.lt, visiškai
nenuostabu, kad sistemą gina. Natūrali reakcija. :)