Tema: Re: mokesčiai
Autorius: arunas
Data: 2010-09-13 10:36:19
Audrius wrote:

> Kadangi pats programuoju bilietams, tai man nelabai patiko toks
> pasisakymas. Tu gauni paslaugą nusipirkti bilietus patogiai (internetu
> ar kasose). Manai tie dalykai nieko verti ir nekainuoja? :)

Manu kad tikrai neverti, visu pirma, tai jei perki 5 bilietus vietoj
vieno, reiškia 5 kartus daugiau aptarnavimo gauni? Kodėl mokėti už
aptarnavimą už kiekvieną bilietą reikia?

O visų antra man visai nereikia bilieto, man reikia koncerto, spektaklio
ir pan. Aš visai laisvai galiu įeidamas prie durų pinigus paduoti ir
apsieiti be bilieto. Bet ne, reikia važiuoti kažkur specialiai pirkti,
arba 15 min prasėdėti prie kompo ir dar turėti kur tą popiergalį
atsispausdinti, ir dar sumokėti už aptarnavimą. Keista, kad dar maksimos
nesugalvojo mokesčio už kvituką.