Tema: Re: Patarkit bloga/gera SONY DSLR A200K + 18-70 KIT
Autorius: and
Data: 2009-02-19 16:21:18
na siaip ir noretusi gauti argumentu, kas yra "geresnis"
siuo atveju nekalbu apie pletimasi
kalbu apie tai, ka siulo vienas ar kitas gamintojas ir tik apie KIT
variantus

kaip suprantu, norejai pasakyti, kad mano konkreciu atveju A200K KIT yra
geriau uz 1000D / D60 KIT

JOkiu priedu pirkti nesiruosiu.
O kai reikes tai pirksiu ne uz 1000LT, o gausiai daugiau.

ACIU VISIEMS ATSAKIUSIEMS