Tema: Re: Perku naudotą skaitmeninį fotiką. Ne veidrodinį, bet ir ne muilinę
Autorius: Spakains
Data: 2009-04-06 12:08:47
O tai kaip tu žinosi ko tau reikia iš veidrodžio jei fotkinsi su
muiline? nelabai supratau. O ir beja dar vienas niuansas- muilinė atpigs
greičiau, o veidrodžio kūną tą patį naudosi ilgai, tik objektyvus ir
priedus galėsi keist. Suprasčiau jei imtum kažkokią miniatiūrinę, kur
tipo betkada kišenėj nešiotis gali, bet kai imi panašaus dydžio į dslr,
bet ne dslr.. hz, nu niekaip nesuprantu kam tas hemorojus ;] Ir dar-
kažkaip kreivai galvoji, negalima sakyt kad, pvz aš neišnaudoju L'kės,
taip, aš ne profas, nu bet prie prasto apšvietimo visgi fokusuoja,
judančius kadrus gaudo liuks, spalvos geros net ir ant muilinės (!)
režimo. Tu sakai kad tipo tarpinį variantą jami ne dslr, paskui vistiek
sėsi prie jo. Tai kodėl tas tarpinis varijantas negali būt iškart dslr
su pigiu stiklu, o paskui jau nusipirksi stiklą kokį tik norėsi.
Piniginiu atžvilgiu vistiek daug pigiau gaunasi, o pradžiai kai fotkint
nemoki (kaip pats sakai), tai kokybės prasme nebus skirtumo su kuo. Aš
nelabai įsivaizduoju kuo gali taip traukt muilinė kad taip spyriojiesi?
Klausi patarimo, visi tau vienareikšmiškai sako ką jamt, o tu: nea,
aijkit nx, ne aguročiai ;] nemyžk ant fazės ir viskas bus gerai. Visgi
daiktą perki.