Tema: Re: Perku naudotą skaitmeninį fotiką. Ne veidrodinį, bet ir ne muilinę
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-03 17:10:05
Nenoriu veidrodžio :) Jis bus brangesnis, sunkesnis ir spėju su kit'u bus mažiau universalus. O pirkti objektyvų kol kas nenoriu. Norėčiau tokio, po kurio daugiau nieko ir neliktų, tik DSLR'as :) Pvz. DMC-FZ50, dar visai patiko aprašymas ir palyginimas dpreview.com Fujifilm S8000FD. Ar neteisingai galvoju ir reiškiasi mano nepagrįstos išankstinės nuostatos? :) Paprotinkit profaną :)